Ustawienia plików cookie

Korzystając z tej strony, akceptujesz postanowienia Regulaminu i oświadczasz, że znasz naszą Politykę Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.

Polityka cookies
Home / Komunikacja medyczna
Komunikacja medyczna

Grupa casusBTL od wielu lat znana jest z organizacji największych kongresów medycznych w Polsce oraz wspierania Towarzystw Medycznych
podczas największych europejskich wydarzeń dla lekarzy. Dzięki znakomitej współpracy z środowiskiem medycznym oraz wsparciu grantodawców
zrealizowała wiele ogólnopolskich programów edukacyjnych dla pacjentów, ich rodzin i opiekunów

Stowarzyszenia i towarzystwa medyczne

Od lat współpracujemy z zarządami największych towarzystw naukowych w kraju – administrujemy stronami internetowymi naszych klientów, przygotowujemy biuletyny rozsyłane do członków towarzystw i stowarzyszeń.

Praca z towarzystwami medycznymi przebiega zawsze w atmosferze zrozumienia potrzeb i poszanowania tradycji, dlatego za każdym razem proponujemy model komunikacji „skrojony na miarę”, szukając optymalnych rozwiązań.

Kongresy i konferencje

Niezwykle istotną częścią komunikacji w środowisku medycznym stanowi komunikacja z uczestnikami podczas kongresów i konferencji. Za każdym razem staramy się wykorzystać rozmaite drogi informowania o wydarzeniu od tradycyjnej korespondencji, druku zaproszeń i plakatów, poprzez dobrze zaprojektowaną stronę www wydarzenia, aplikację mobilną, mailingi i kanały mediów społecznościowych.

 

Dla naszego Klienta – Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego – opracowujemy „Gazetę Kongresową” ukazującą się w trakcie wydarzenia. Najważniejsze wywiady, podsumowania, opinie, komentarze ekspertów na temat najnowszych wytycznych, najświeższe relacje i doniesienia z kongresu czekają na uczestników w trakcie dwóch pierwszych dni każdego kongresu.

Branding

Rozumiemy, że każda konferencja to nie tylko spotkanie specjalistów i wymiana naukowych doświadczeń, ale także budowanie marki danego wydarzenia. Dlatego przemyślana identyfikacja wizualna spotkania jest niezwykle ważnym elementem każdego eventu i komunikacji z uczestnikami spotkania.

Programy angażowania pacjentów

Komunikacja ze środowiskiem pacjentów musi być angażująca, przystępna i wiarygodna. Dlatego nasze projekty edukacyjne docierają do odbiorców za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji, w tym mediów medycznych i ogólnych, mediów społecznościowych, ekspertów i autorytetów w swoich dziedzinach (w tym pracowników służby zdrowia, grup pacjentów) oraz pracowników.

Zobacz przykładowe zrealizowane projekty